Powered by Blogger.

Selamat Datang ke Blog Tayar Murah Kota Tinggi

by - November 12, 2019

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Selamat datang ke blog Tayar Murah Kota Tinggi.


Terima kasih kerana mengunjungi blog ini dan juga kedai kami. Blog Tayar Murah Kota Tinggi adalah kedai maya kami yang boleh anda layari dengan menekan url ini:

http://tayarmurahkotatinggi.blogspot.com



RR GEMILANG ENTERPRISE:
Untuk makluman anda, kami bernaung di bawah syarikat berdaftar dengan nama RR Gemilang Enterprise. Kedai kami terletak di Kota Tinggi, Johor. Jadi, tiada keraguan untuk anda berurusan dengan kami dan membeli tayar, sportrim dan mendapatkan servis membaiki motor yang kami tawarkan.


LOKASI KEDAI:
10, Kg Semangar Dalam
81900 Kota Tinggi, Johor.


MISI:
Misi kami di RR Gemilang Enterprise ialah untuk membekalkan tayar murah yang berkualiti, dalam keadaan baik, selamat untuk digunakan dan semestinya pada harga yang sangat berpatutan. Kami juga menjual sportrim dan memberikan servis membaiki motor.


APA YANG KAMI JUAL DAN SERVIS YANG KAMI TAWARKAN?

  • Tayar terpakai
  • Tayar motor baru & second 
  • Sportrim kereta second
  • Sportrim motor second
  • Repair motor

Source Here


Di blog ini, kami akan kongsikan tentang bisnes kami iaitu menjual tayar murah di kawasan Kota Tinggi. Namun jangan risau, bukan anda yang berada di Kota Tinggi sahaja boleh mendapatkan tayar dengan daripada kami, namun dari mana sahaja anda datang, kami pasti akan membantu anda mendapatkan tayar yang anda perlukan.


Semoga kunjungan anda ke blog ini dapat membantu anda mendapatkan maklumat yang anda perlukan, khususnya berkaitan tayar kenderaan dan mungkin juga anda memerlukan khidmat nasihat, servis dan membeli tayar-tayar kenderaan yang di jual di kedai kami.


Jadi, kunjungi blog ini untuk mengikuti perkembangan kami dan mungkin ada tawaran menarik yang akan kami berikan kepada anda dari semasa ke semasa. Anda juga boleh terus berhubung dengan Admin kami di laman sosial berikut:


Saudagar Tayar 2nd


Debab Pb
Rafika Danish



Puan Rafika - Tayar Murah Kota Tinggi
Admin - Tayar Murah Kota Tinggi


Sehingga berjumpa lagi dalam entry akan datang. Anda boleh terus ke kedai kami untuk membeli tayar kenderaan atau hubungi kami dahulu untuk sebarang pertanyaan. Kami akan membantu anda mendapatkan tayar yang anda perlukan.



Admin
Tayar Murah Kota Tinggi
RR Gemilang Enterprise

You May Also Like

0 comments